کاخ الیزه امروز با صدور بیانیه ای از سفر «امانوئل ماکرون» به الجزایر در تلاش برای بهبود روابط فیمابین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آفریقای جنوبی امروز با تشریح تعداد سران مدعو در نشست آتی «بریکس» اعلام کرد: از «امانوئل ماکرون» دعوت نشده است.
امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، اعلام کرد سعی خواهد کرد کیلیان امباپه را برای ماندگار شدن در پاری سن ژرمن متقاعد کند.
در بیانیه صادره از سوی کاخ الیزه آمده است: این سفر روز جمعه انجام شده و محمد بن سلمان در سفر به پاریس با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه دیدار و گفتگو خواهد داشت.
«امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه ابتدای ماه آینده میلادی برای شرکت در دومین اجلاس جامعه سیاسی اروپا به مولداوی می‌رود.
معترضانی که علیه امانوئل ماکرون در مراسم بازدید از شهر لیون آمده بود، پلیس برای متفرق کردن آنها از گاز اشک‌آور استفاده کرد.
در حالی که تنش‌ها بر سر اصلاحات بازنشستگی در فرانسه ادامه دارد، معترضان در حاشیه سفر امانوئل ماکرون برای سخنرانی در قلعه تاریخی «ژوکسو» به مناسبت سالگرد لغو برده داری با پلیس درگیر شدند.
رییس جمهور اوکراین در جریان گفتگویی تلفنی با همتای فرانسوی خود در خصوص عضویت کی‌یف در ناتو و نیز محورهای رایزنی «امانوئل ماکرون» در سفر به چین رایزنی کرده است.
شورای قانون اساسی فرانسه اصلاحات بازنشستگی مورد نظر «امانوئل ماکرون» را تایید کرد.
دیوان امیری قطر از دیدار تمیم بن حمد آل ثانی امیر این کشور با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در سفر به پاریس خبر داد.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد بیش از ۶۰ درصد فرانسوی‌ها معتقدند امانوئل ماکرون «رئیس جمهور خوبی» برای این کشور نیست.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۶۰ درصد فرانسوی‌ها معتقدند که امانوئل ماکرون «رئیس جمهور خوبی» برای این کشور نیست.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۶۰ درصد فرانسوی‌ها معتقدند که امانوئل ماکرون «رئیس جمهور خوبی» برای این کشور نیست.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه در پاریس دیدار کرد.
سخنگوی کرملین هر گونه برنامه برای گفتگوی تلفنی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و امانوئل ماکرون همتای فرانسوی او را رد کرد.
رئیس جمهور آمریکا در دیدار امروز با امانوئل ماکرون گفت: آمریکا و فرانسه به مقابله با جنگ وحشیانه روسیه علیه اوکراین ادامه می دهند.
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه ابراز امیدواری کرد که کی یف به میز مذاکرات با مسکو بازگردد.
کاخ الیزه از قصد امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه برای طرح اصابت موشک به لهستان در اجلاس سران گروه بیست در اندونزی خبر داد.
امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه، دریافت جایزه توپ طلا را به کریم بنزما تبریک گفت.
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با میشل عون رئیس جمهور لبنان، حصول توافق در موضوع ترسیم مرزهای دریایی با تل آویو را به وی تبریک گفت.
کاخ سفید از دیدار رئیس جمهور آمریکا با امانوئل ماکرون همتای فرانسوی وی پیرامون موضوعاتی از جمله ایران خبر داد.
به‌دنبال درخواست حزب راست‌گرای «میهن‌پرستان» فرانسه برای استعفای امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، چندین هزار نفر از مردم این کشور در حمایت از این درخواست به خیابان‌ها آمدند.
اماننوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با حضور در بین مردم الجزایر با شعارهای اعتراض‌آمیز آنها روبرو شد.
شیخ محمد مامون القاسمی الحسینی رئیس مسجد جامع کبیر الجزایر از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه استقبال کرد. پس از یک دوره سردی روابط بین فرانسه و الجزایر، امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه در میان بحران شدید انرژی در اروپا به الجزایر سفر کرده است.
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه امروز در پاسخ به توئیت مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشبرد امور عراق، درباره شرایط این کشور ابراز نگرانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ